tisdag 27 september 2011

Jag ser dem klättra i träden, för att få se mer av världen.

Tjena alla glada! Och så har även tisdagen passerat! Hemma hos er är ju dock klockan redan 5 am, ja lite skadad har man ju blivit vid det här laget! ;) Så hos er är det onsdag och många av er stiger väl upp om en cirka 1-2 timmar. Känns ju lite halv konstigt, men så är fallet.

Började dagen med att släppa av barnen vid skolan och sedan mötte jag upp Line på gymmet, blev överkroppen idag! Vi har gjort upp ett litet schema så vi kör måndag; nedre kroppen, tisdag: överkroppen, onsdag; simma, torsdag: nedre kroppen och fredag överkroppen igen! Så ja, hårt men bra schema! Vilket vi förhoppnigsvis nu håller oss till också! Imorron så kan dock inte line på förmiddagen så då tror jag att jag sticker dit och kör lite cardio istället, och sedan kör vi på simning på kvällen istället! Så skönt att simma! :)

Ikväll spenderades med Gesa och Judith! Vi käkade mexikanst, burrito är bäst här alltså! Snackade och drog sedan till DQ, glasstället, där vi stannade till stängningsdags. Trevlig kväll och nu är jag proppmätt som vanligt när jag går och lägger mig här.
Men, imorse så blev det banne mig en hälsosam frukost som jag inte käkat på ett bra tag. Nämligen gröt med äppel och björnbär! Och sedan 2 ägg till det,protein är ju viktigt efter träning har jag hört! hehe. Riktigt gott i alla fall, tror inte att en bagel och våffla om dagen är så himla bra för magen. Så jag kör nog på samma frulle imorrn igen.

Nehe, nu avrundar jag nog för kvällen.
God natt!


2 kommentarer:

  1. Kul att läsa om dina vedermödor over there. Läser varje kväll. Keep up the good work med att sprida svensk matkultur. Det kanske är dags för kräftor och surströmming........
    Jan

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra Janne! :D Haha, det ska jag def göra, det är inte det lättaste. Ett exempel är ju att barnen tror att våra svenska pankakor är " crepes" ......

    Men ja, surströmming låter inte helt fel! Ska kanske packa de som skollunch någon dag...

    SvaraRadera