onsdag 14 september 2011

Kommentarer!

Har föresten ändrat på inställningarna med kommentarerna så nu tror jag att det är mycket lättare att kommentera här. Har ju faktiskt inte fått några kommentarer alls förutom en ynka, så jag kollade inställningarna och där var visst inställt att man var tvungen att ha ett google-konto mm, konstigt, men nu är det ändrat i alla fall! :)

Så ja, hint hint! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på top model, de galnaste deltagarna från alla säsonger samlad i en ända, crazy!

Ha det bäst! :)


5 kommentarer:

  1. Bra! För jag har försökt att kommentera flera gånger. Pussss <3 /Elin

    SvaraRadera
  2. jättebra, jag har försökt men inte lyckats. Ha de bra? Carina

    SvaraRadera
  3. blev fel tecken, försöker igen. Ha de bra! Carina

    SvaraRadera
  4. Perfekt Johanna! :D Dock så kommer jag inte ihåg vad jag skulle kommentera förut...

    SvaraRadera