söndag 25 september 2011

Söndag!

Nu vet jag en sak i alla fall, sommaren är inte över än! Tog på mig jeans och linne idag och jag höll på att krevera ute. Kan väl ha varit runt 30! Nu, vid halv 11, så visar termometern på 20 grader utanför fönstret. Men egentligen är det kanske inte så konstigt att det är så pass varmt här, har jag sagt att New Jersey ligger på samma breddgrad som Neapel, Italien? Förklarar saken!
Dagen har spenderats i Westfield i alla fall! Har ju varit fall fair här idag, alltså höstmarknad! Kan ju inte säga att det vädret påminde mig det minsta om hösten, men trevligt var det i alla fall! Mötte upp Gesa och sedan kom även Jenny och Line! Käkade bland annat frosen yogurt på det nya yogurt stället här i Westfield, och jisses, de har samma upplägg som mitt absoluta favorit frosen yogurt ställa i NY. Flavaboom! Alltså självservering! Och detta stället ligger i Westfield, sjuktligt farligt! Men jäkligt gott! :D

Gesa och jag drog sedan iväg och tog en sväng i en park här och sedan drog vi hem till henne där vi hängde i trädgården och där hennes familj bjöd på mat! Stack sedan till ShopRite för Reses choklad och munkar, och sedan drog vi till Rialto för en söndagsbio! Kollade på Killer elite, helt okej film! :) Drog sedan hem och nu så sitter jag här, dock med en jäkla huvudvärk, usch.

Nej, nu blir det nog sängen, jobb imorron!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar