tisdag 6 september 2011

Tisdag!

Tjena! Tisdag idag men jag var jäkligt nära på att skriva måndag nyss här uppe i rubriken, känns nämligen som det! Men, tisdag är det i vilket fall som och dagen har jag spenderat med barnen här hemma. Och det har varit en riktigt skön och rolig dag måste jag säga, att bara hänga med kidsen! Gjorde dock en dum sak idag och lärde dem hur man gör " svarta madam" Eller bloody Mary, inte den bästa iden jag fått. Särskilt inte med deras kompis här, men efter ett bra tag med övertygelse så vågade de kolla in i speglar igen, hehe, tur för mig det!
Och imorron så börjar skolan här, aningen senare än i Sverige där alla redan kommit in i vardagen och börjat tänka på jullovet nu typ.

Men nu ska jag fortsätta kolla på vänner, som ju faktiskt spelades in i LA konstigt nog, alltid trott det var i NYC! :( Och sedan blir det nog lite körkortsteori. Älskar verkligen att plugga till körkortet igen.........

Ha det så gött! Tänker på er hemma!


@ Ocean city, boardwalken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar