måndag 5 september 2011

Thaaaaa Big Apple!

Tjääna! Denna måndag, och labor day, har spenderats i inget mindre än New York! Jag, Sandra och Line hängde där, shoppade lite, åt mkt god pizza och chokladfondue på max Brenner, och gick tills benen domna. Men är man i city så funkar det la! Blev dock lika med noll bilder eftersom att kameran min verkar ha gått sönder :( Får bli att lämna in den i veckan eftersom att man def behöver en kamera här och jag gillar verkligen min lilla kompanjon. Så den är förhoppningsvis på fötter igen snart! Hoppas, hoppas!

Men ja, blev som sagt lite shopping också. Ett par mycket coola brills, jag har lyckats ta sönder/ tappa 3 stycken nu,( senaste paret igår) Så det var mest en nödvändighet. Köpte också ett bar snygga svarta boots till kallare dagar och ett par Levis jeans i skinny som även de var läckra! Har suktat efter Levis ett bra tag nu så det kändes skönt att hitta det perfekta paret.

Nej nu så måste jag dejta kudden, jobbar hela dagen lång imorron!

Nightynight!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar