onsdag 14 september 2011

Life isn't about finding your self, life is about creating your self.

Tjena säger jag från ett hett Westfield. 25 grader visar termometern nu, 8 på kvällen! Men idag så har det varit riktigt skönt pga av det inte var någon luftfuktighet, ganska ovanligt här, men ack så skönt! Sitter här ock käkar reese's godis och försöker välja en av kanalerna, tycker att vi har ganska många hemma, men det här! Blir lätt att man bara kollar på samma kanal hela tiden, som i mitt fall blir E-channel. Så har ni några frågor angående kändisskvaller så vet ni vem ni ska fråga! Hehe, skämt å sido.

Annars så har dagen gått riktigt snabbt! Skulle egentligen skjutsa barnen till skolan idag men eftersom att vi var så tidiga så bestämde vi oss för att gå istället. Tog en 15 minuter, skönt med en morgonpromenad. Klär mig dock alltid för varmt! Klär mig för air conditionen i huset så kommer man ut och får en värme chock! Vet inte hur jag ska lösa detta, skaffa sådana zip-off byxor vore kanske lösningen.
Drog sedan till gymmet för att möta upp Line! Sprang på löpbandet och körde lite vikter, puh! Första gången på 3 veckor så det kändes def, men skönt var det! Sedan kurrade magen så vi drog ut för lite pasta! Hungern är def godaste kryddan för det smakade så gott, trots att det kanske inte var den bästa pastan i stan. Vi kollade sedan lite på Lord&Taylor, hemmafruarnas himmelrike här i Westfield! Där jag prövade ett par Ralph Lauren skor, av misstag dock! Yes men kanske i ett annat liv.

Drog sedan till skolan för att hämta barnen och sedan körde vi till killens baseballträning som faktiskt är i en spelhall! Så medan han tränade så satt jag och A i ett övergivet " kalasrum" Där barnen käkar då de har kalas i hallen, och gjorde läxan och läste. Lite udda, men de funkade!

Nu blir det lite chilldill framför tv:n innan dagen verkligen har gått mot sitt slut. Blir först haters och sedan nya säsongen av top model, all stars!

So long! <3


Vid skolan!


Här har vi ju Line!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar