onsdag 21 september 2011

onsdagkväll!

Tjenare bloggen! Onsdagkväll redan, herrejisses tiden går fort här! Denna vecka så har jag verkligen varit en dag efter hela tiden, gått i tisdagstankar idag tex, och så är det torsdag imorron. Inte länge till helg då! :D

Igår var det tisdag ja och förutom ett personligt träningspass på förmiddagen, ett ingår gratis i gym-medlemskapet! Så hade vi au pair möte på kvällen, har ju ett sådant varje månad! Mötet var på Panera Bread vid route 22 så jag och Gesa körde dit, 10 min tidiga! Väntade,tänkte beställa ngt då vi reflekterade över att det faktiskt inte var en endaste au pair där, och vi är nog en 20.-25 stycken. Så jag ringde Sofia och visst var både hon och och massa andra au pairer på Panera. Ett helt annat dock! Så det slutade med att vi kom 45 min försent till mötet istället för 10 min för tidigt, underbart.

Och idag då, steg upp och fick reda på att det var " walk to school day" idag tydligen, så vi fick skynda lite så vi hann gå till skolan! Och inte nog med det, alla var tvungna att ha på sig röda kläder idag, ingen aning om varför. Så där kommer vi till skolan och ser vadå? Inte nog med en massa röda barn, även en stor björn, alltså en man utklädd till björn! Barnen verkade inte bry sig särskilt mycket vilket ju var ganska så konstigt, nej det var bara skolans maskot. Helt normalt ju.
Körde sedan hem för lite chill, kollade bland annat på Blood work med Clint Eastwood. Riktigt bra film, rekomenderar den starkt om man inte sett den! Kollade även på filmen Breach här om dagen vilken också den var riktigt bra! Action är det bästa! :) Käkade tacos som blev över från gårdagen och stack sedan för att möta upp Line på gymmet, vi drog nämligen och simmade! Skit skönt, och hur länge sedan var det inte man simmade i simhall? Simmade några längder och det var riktigt skönt, bra träningsform verkligen! Kände mig dock lite som en amatör i Lines närhet, gick väl i dubbla farten kanske, men va gör man, hehe.

Drog sedan på baseballträning med barnen, hem och käkade och sedan var jag off för dagen. Och den lediga kvällen spenderade jag på ShopRite med Gesa! Där kan man ärligt talat hänga hur länge som helst, älskar att gå i mataffärerna här, för de har så mycket mer av allt! Blev bland annat en magnum double för första gången på 2 år eller ngt, bästa magnum sorten!

Nej, nu får jag nog tänka på refrängen. Imorron så blir det träning direkt efter att jag släppt av barnen på skolan! Hanging in there !

So long

Mitt motto för träningen just nu, all or nothing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar