lördag 24 september 2011

Och vart tog lördagen vägen?

Tjenare och godmorron! Nej, inte riktigt kanske, men nästan! Igår stod nämligen utgång i New York på schemat och jäklar vilken lång natt det blev! Jag och Line åke dit och mötte upp Ellen och Pia vid times square, drog till donken, och sedan tog vi tunnelbanan till Union square var ifrån vi sedan gick till Webster hall, klubben! Tåget hem gick sedan inte förrän klockan sju, så vid 9 imorse så var jag i säng. Snacka om konstig dygnsrytm nu då! Så idag, de timmarna jag varit vaken, har jag inte gjort ngt annat än att slappa och kollat på film. Kan rekommendera ännu en film, Annapolis! :) Är också väldigt tacksam för att jag slapp jobba ikväll, vilket jag skulle gjort annars, så skönt att bara ta det lugnt! :)

Imorron så är det fair här i stan, med lite underhållning, karuseller och god mat, så jag tror att en del av söndagen i alla fall kommer att spenderas där!

Ha det fint! <3



@ Webster hall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar