måndag 22 augusti 2011

En måndagskväll

Tjenare! Ligger här och kollar på ännu en amerikansk reality show. Det finns verkligen reality shower i överflöd här, folk låter någon filma sitt liv och tjänar sedan storkovan på det. Men till vilket pris undrar man ibland?

Har i alla fall haft en riktigt soft måndag! Trots att jag är så hes att jag snart förlorar min röst för gott. Ska dricka lite te eller något imon så blir det kanske lite bättre. Har varit ledig mitt på dagen idag med jobbade imorse och ikväll. Familjen skulle nämligen iväg på Amerikansk fotboll och dottern ville ej följa med. Så det var bara vi två ikväll. :) Åkte till en golfklubb här i närheten och spelade minigolf. Jäkligt synd att jag glömde kameran hemma för där var så vackert. Runt omkring minigolfbanorna så fanns det bäckar och vattenfall. Så jäkla fint och mysigt! Men, inte så smidigt dock. Tjejen slog golfbollen rätt ner i bäcken så vi fick båda använda min blåa boll tillslut! hehe. Vi körde också och käkade glass, bakade en kaka, i en easy bake maskin, och spelade spel. Skön dag och kväll med nice väder!

Men nu så är det nog dags att tänka på refrängen, trots att jag faktiskt är ledig imorron! :D Familjen ska nämligen till någon nöjespark.

Night!

Ser ni vad det är? Det är faktiskt blåa och gula M&M:s inne på M&M butiken! Sverige är representerat i M&M:s, kan inte vara annat än en stolt svensk då ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar