onsdag 17 augusti 2011

Idag är det onsdag!


Onsdagskväll och ännu en dag avverkad! Dagarna går så sjukt fort nu att det är svårt att ens förklara. Vet inte om jag har fått en annan tidsuppfattning här? Kanske att jag har det.

Dagen har i alla fall bestått av skype med familjen, tacos, playdate här hemma, alltså har jag haft 2 grabbar på besök, och ikväll så träffade jag Nathalie för lite snack och powerwalk i en väldigt mörk park. Mycket trevligt! Men jag måste säga att belysningen här bara är ett stort frågetecken! Det är jättedåligt med belysning här, både i parker och längst med vägarna. Livsfarligt om man frågar mig. Känns lite som en gissningslek att köra här i mörkret, och det är inte ett bra tecken. De gillar väl att leva farligt helt enkelt!

Såg föresten också en enorm, kräftliknande varelse, på vägen då vi strosade hem från parken. Enorm! Och sjukt konstigt. Liknade faktiskt en skorpion men det var det väl knappast. Den gick i alla fall i kanten och var precis på väg över vägen då vi såg den. Den gillade uppenbarligen också att leva farligt. Var dock inte så kul för nu så tycker jag att hela min kropp kliar, fyyyy!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar