torsdag 25 augusti 2011

Torsdag!

Hejhej! Här ligger jag och lyssnar på musik efter ännu en, ja ni läser rätt, ledig dag! :) Riktigt skönt och nödvändigt, känner mig fortfarande krasslig nämligen. Ringde därför och skulle boka av mitt personliga träningspass imorse och då så sade de att " det finns ingen Johanna bokad ikväll" Du var bokad på " tueseday night"Shitt! Så jag har helt enkelt hört fel dag eller så har hon bokat mig på fel dag. Var ju tur att jag inte gick dit i alla fall!

Förövrigt så har jag följt tv:n hela dagen. Är ju nämligen en jäkla orkan på väg hit! Och nu så har tv:n börjat pipa och sända ut varningar, tycker inte alls att det är roligt. Vet heller inte om vi fortfarande ska till kusten på lördag, eftersom att jag tror att de har börjat evakuera folk från kusten. Får se hur det blir med det alltså.

Ha de så bra!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar