tisdag 23 augusti 2011

Tisdagskväll!

Sitter här och pluggar inför körkortet efter lite gröt och te. Tog också en sked med blå medicin nyss som jag hoppas kan bota halsont och den förkylning som jag dragit på mig. Har ju faktiskt bokat in ett personligt träningspass, var gratis första gången, på torsdag vilket jag vill vara frisk till. Träning och förkylning går ju inte så bra ihop om man säger så!
Idag så har jag faktiskt bara legat inne på rummet och degat, ledig hela dagen idag ju! Har kollat på tv och skypat med familjen. Behövligt att göra ingenting faktiskt, + att det borde vara den bästa medicinen om man vill bli frisk snabbt! Så en riktigt soft och skön dag. Kommer nog spendera kvällen ungefär likadant. Fast med lite körkortsteori också, trevligt trevligt!

Sänder också ut en varm hälsning till alla hemma i Sverige, tänker på er! När man spenderar dagen själv på rummet så blir det lätt att tankarna går hem till Sverige, kanske lite för ofta. Men i alla fall, hoppas att allt är fint hemma. Hörde att det varit riktigt fint väder idag, alltid skönt ju!

Det stämmer verkligen uttrycket att " You know a person is from sweden if he/ she is talking about the weather all the time" Haha! Men hemma så varierar ju vädret så mycket att man typ blir besatt av det. När jag pratat med någon hemifrån så frågar jag ofta" hur är läget? Och hur är vädret? " tokigt kanske, men ack så sant. Hoppas på bra väder imorrn i alla fall, både hemma och här! ;)



Här ser ni vädret i Westfield just nu! Ohno, ser ut som ännu en thunderstorm på torsdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar