måndag 1 augusti 2011

Glöm dem som vill sänka dig

Godkväll bloggen! Sitter här hyffsat mätt efter pizza och scoonesbak! Kollar också på sista avsnittet av the Bachelor vilket förmodligen kommer att sändas i Sverige om 2 år eller någon liknande, så jag avslöjar ingenting!

Då jag kom hem idag så hade jag handlat lite för lite mer än förväntat, men det var det väl värt antar jag, Köpte i stort sätt bara saker som man behöver varje dag, i badrum etc, men eftersom att man aldrig själv betalar detta hemma är detta saker som man lätt glömmer bort att man behöver. Det är lätt att glömma hur bortskämt man blir hemma egentligen, för där finns bara saker när man behöver dem. I verkligheten och i vuxenlivet så är så inte fallet! Likabra att lära sig det! hehe.

Kan också meddela att det i stort sätt var för varmt för att sitta ute och läsa i the driver manual idag, såå kanske blir lite solbadande och läsning imon istället, jag säger det!


Föresten, ett mattips! Rosta en bagel och smeta sedan på 1/10 kg creme cheese, and then good to eat! Såå gott! Fast jag har inte sett så överdrivet många bagels i Sv, men någonstans så finns de säkerligen!

Oh, ja. Det går inte att motstå detta godis, det gör inte det. Familjepack in my <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar