tisdag 2 augusti 2011

Movies!

Tjo! Lånade 4 nya filmer igår på biblan så ser ut som att jag har att göra i veckan! Får ju bara låna dem i en vecka så blir en film/ vardagskväll! hehe. Eller bara och bara, är ju riktigt lyxigt att kunna låna hem bra filmer helt gratis! Riktigt bra med bibliotek överhuvudtaget! De ger alla tillgång till böcker och filmer, mer kultur åt folket helt enkelt! :) På biblioteket här så har de tom stora skivavdelningar med bra musik, men det kanske de har i älmhult med? Antagligen.

Har föresten reagerat lite på folks längd här. Det känns ärligt talat som att jag är längsta tjejen vart jag än går. Och visst så är jag lång, men inte så extremt? 174? I Sverige så känner jag mig i alla fall betydligt " kortare" än vad jag gör här. Men jag antar att svenskar är lite längre i genomsnitt kanske? På vattenparken i lördags så var det tom en kille som gick förbi mig och sa" Man, you're tall" haha! Såå lång är jag inte!

Nu ska jag ner för att fixa ngt käk till barnen, själv är jag proppmätt efter ett antal chokladkoppar.blä.

Hörs!


Blev en väldig blandning av filmer denna gången! En romantisk drama, en action, en skräck/ thriller och en fakta film! Fakta filmen hette "Beyond the Da Vinci code" och handlar om bakgrunden till Dan Browns storsäljare " Da Vinci koden!" Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar