lördag 6 augusti 2011

Shopping!

Hemma efter en mycket trevlig dag i Ridgewater gallerian! Var tom " girls night out" tema där idag, haha! Köpte en hel del faktiskt, bland annat en hoodie, skinnjacka, skorta, brillor och smycken! Inga shopping-gallerior på ett bra tag nu!

Nu så sitter jag här och chillar med popcorn, de som blev över från bion igår! ;) Och kollar på Sweet home Alabama. Inte helt fel och jag diggar fimen starkt. Har aldrig sett Reese Witherspoon i en dålig film tror jag! Filmen vi såg igår var föresten Crazy stupid love, och den var riktigt bra. Ännu en film jag rekomenderar! :D Men vi fick de sämsta platserna, näst längst fram, vilket nacken fick betala priset för..




LOVE PINK, Victoria's secret! Världens skönaste!


Beställde en regular och fick 3 kg eller ngt. Jag lovar, Large-popcornen serverades i något som såg ut som en 10-liters spann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar