tisdag 16 augusti 2011

Tisdag och 6 veckor i utlandet!

Tjenare! Idag har varit en skön tisdag som har innehållit både lite skype med Elin, som jag inte sett nu på hela 6 veckor! Och även lite köttbulls lagning. Kan säga som så att mina " Swedish meatballs" blev uppskattade av både barnen och mig! Känns som att jag bara ätit kyckling i 6 veckor nu..

Vid 7-tiden stack jag till gymmet för lite spinning tillsammans med Sofia. Riktigt jobbigt! Vilket jag förstod redan då jag såg vilken instruktör det var. Tror hon hade kunnat spinga 20 mil och fortfarande varit pigg. " Just keep on going" " Come on, give a 100%! " Det är inte heller väldens bästa känsla att känna sig som den mest otränade personen på gymmet varendaste jäkla pass. Men, efter några veckor eller månader så.. Hoppas jag i alla fall!

Efter dödens-pass så hade vi ett au pair möte på en glassbar i närheten av Westfield. Vi stack dit, skrev upp oss, och körde sedan vidare till Rock and Joes där jag åt den godaste jordnötssmörs pajen! Så, en soft dag. Vädret har dock varit lika dålig som igår & förrgår.
Men, imorron så säger termometern att det ska bli 87 grader,( typ 30 grader c?) och sol! Så imon så taggar jag för frukost och körkortspluggning i solen, gött de!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar