fredag 5 augusti 2011

Lasagne

Puh, har stått i köket i 2 timmar nu och lagat lasagne till barnen, så nu hoppas jag verkligen att den blir god och att de tycker om den! ;D Fick nämligen laga ett special recept! De hade ingen köttfärs hemma så jag fick laga den med kycklingfärs istället! Japp, de har malen kycklingfilé här, och de har mycket av det också. tror vi har 3-4 kartonger i kylen. Har aldrig sett eller ens hört om detta innan, men det är faktiskt ganska så fiffigt och användbart. Nu så kan jag ju bland annat laga kycklingbullar, spagetti med kycklingfärs, kycklingburgare etc etc. Hehe, Nytänkande! ;)

Kom inte ihåg receptet på vanlig köttfärsås heller så jag fick gå på magkänslan helt enkelt. Blir en upplevelse att smaka på kycklinglasagne med eget recept, haha!

Men nu måste jag sticka, bussen kommer strax med barnen från camp! :)



Utsikt från rummet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar