tisdag 2 augusti 2011

Havregrynsgröt med blåbär!

Tjabbatjena, another day in paradice! ahah ;) Nu är klockan 9:20 här och jag har, för ca 1 h sedan, släppt av både kidsen och pappan till camp och jobb, så nu har jag egentid! Blir en tripp till gymmet och sedan lite chill med körkortsboken tror jag. Är dock inte så sugen på något av det. Känner mig slutkörd på gymmet men jag tänker asa mig dit ändå. Ju mer man tränar ju starkare blir man! Vilket betyder att när man har asat sig dit tillräckligt många gånger, för mig gaanska så många gånger till, så börjar träningen bli betydligt skönare och lättare! Längtar till jag har passerat den gränsen! Men än så länge så är det en " pain in the ass" så att säga. Så nu ska jag käka upp min bastanta fruksost och sedan asa mig till YMCA!

Föresten, jag tycker fortfarande att det är grymt konstigt med den här tidsskillnaden! Jag ser folk som skriver grattis till folk på fejjan som inte ens fyller år ( än på 6 timmar enligt min tid) När jag vaknar så har ni redan jobbat i 6 timmar. När jag äter frukost så har ni kanske redan slutat jobba, och när klockan är midnatt här så stiger vissa av er upp? Mystiskt!

Men, hörs sen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar