tisdag 9 augusti 2011

Nyduschad och slutkörd!

Hemma efter kickboxnings cardio passet, och jäkla vad skönt det var! Lätt det bästa beslutet denna vecka att gå dit ikväll! :D Var dock inte många som tagit samma beslut som jag, var bara jag och 5 andra tjejer där! Men det var bra, då gick det helt enkelt inte att fuska. Och man fick större utrumme att röra sig på. Kändes också som att man hade lite mer krafter nu på kvällskvisten. Kanske bara psykiskt, men ändå. Ska nog göra det som rutin att strunta i morgonpasset på tisdagar och dra dit på kvällen istället. Jag tror jag gör det! :)c

Måste också snacka lite skit om reklamerna här! De är faktiskt sjuka! Man ser en reklam och så väntar man bara på att de ska säga något som " haha, trodde du på det?" Alltså att de ska avslöja att det bara var en skämt reklam. Men de gör de ju aldrig! Innan idag så såg jag en reklam då "mamman i huset" helt plötsligt blivit hälsosam, vilket barnen inte alls gillade eftersom att de betydde att de skulle behöva äta en nyttig frukost. Sedan vänder sig mamman om och serverar....chocolate chip waffles, alltså våfflor med choklad i! Barnen blir jätteglada och så säger de något i stil med "det går att äta både nyttigt och gott" WHAT!? Ja,då var det tydligen " fullkornsvåfflor. De hade dock fortfarande choklad i sig! Ännu en som jag trodde var ett skämt var en reklam för en dating sida kallas " kristen dating" Låt gud välja din partner" Eller ngt liknande. Var tydligen också seriöst.



Bild från i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar