onsdag 24 augusti 2011

Onsdag!

Tjo bloggen! Kollar lite tv efter en riktigt sen frukost. Unnade nämligen mig själv en riktigt lång sovmorgon idag, så skönt! Är nog en av de största orsakerna till att man vill vara ledig ibland, bara så att man kan sova ut!

Och orsaken till att jag ligger här och slappar en onsdagslunch/ eftermiddag är för att barnen är iväg hos sin mormor där de ska sova över tills imorn. Vilket gav mig även denna onsdag ledig, mycket skönt! :D Känner mig lite bortskämd med mitt schema än så länge faktiskt, men snart så börjar skolan! Dock så börjar de betydligt senare här än hemma. Tror inte de börjar förrän en vecka in i september. Hör ni det Sverige, hör ni det!?? hehe.

Nu så ska jag nog fortsätta med att kolla på en bra film eller serie, slappa och hoppas att den där blåa medicinen ska verka snarast. Hatar att gå omkring och hosta varannan sekund. Inte kul. Tänker också ligga och drömma om varm oboy, något jag definitivt saknar från Sverige! Och något som ju är perfekt att dricka då man inte är på topp. Men men, jag nöjer väl mig med lite te.

So long!

En liten filur i NYC! hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar