tisdag 9 augusti 2011

Thunderstorm utanför fönstret!

Tjo! Idag är det tisdag och för första gången, på i alla fall 2 veckor, så har jag inte asat mig till gymmet imorse!! Var fortfarande helt skakig i ben och armar men nu efteråt så känns det icke så bra. Ursäkterna börjar komma alltså. Not a good sign! Så har beslutat mig för att sticka dit för lite kickboxnings-cardio ikväll istället. Känns som ett bra, men ack så hårt beslut!

Nu sitter jag och försöker plugga lite inför körkortet. Svårare på engelska dels pga språket och dels på grund av att en " mile" här inte är 10 km som hemma. Så att försöka räkna ut tex stopsträckan är betydligt svårare här än hemma. blä. Kollar också på Keeping up with the Kardashians samtidigt vilket gör det ännu svårare att plugga. Får la stäng av tv:n snart kanske.

Är också lite oväder här. Regnar som tusan och åskar en del. Lite mysigt faktiskt, hoppas bara inte att strömmen går eller ngt liknande. Men antar att jag inte borde oroa mig för det här. Jersey är ju folktätaste staten i USA så chansen är nog ganska liten. Inte som hemma alltså!

Hare gött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar