måndag 8 augusti 2011

GUNS N ROSES!

Tjenare! Hemma efter ett pass cardio interval! Fytusan vilket pass! Visste att det självklart skulle bli hårt men visste däremot inte att detta pass inkluderade både step, viktlyftning, hopprep och spinning. Samt armhövnignar och en massa andra övningar på matta! Sjukt jobbigt pass så självklarat så sitter jag här helt shaky igen. Längtar till jag kommer i hyffsat bra form, så jag slipper fuska min igenom hela passet! haha.

Köpte föresten även en guns n roses skiva i lördags! Sjukt bra skiva att ha i bilen då man glider runt här! Spelade den imorse då jag körde barnen till camp och först så sa de att de aldrig ens hade hört talas om bandet. Sedan så drog Sweet child O'mine igång och då skrek A " This is my favorit song ever!" Så vi drog på högsta volym, vevade ner fönsterrutorna och verkligen glassade fram till bussarna! En riktigt go morgon helt enkelt! :D

Nu ska jag ner och sätta på en tvätt och sedan käka ngt. Blir vrålhungrig efter varje mördarpass ju!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar