onsdag 10 augusti 2011

Onsdag!

Tjo! Onsdag och jag har varit och tränat, blev cardio- interval idag och det var lika jobbigt som vanligt! Visste inte heller denna gång att viktlyftning, spinning och hopprep var inkluderat i passet, men det var det! Puh!! Kom hem och läste en bok i solen och nu så sitter jag och kollar på Ice loves coco. Riktigt kass tv, så få inte för er att kolla på det!

Ikväll så ska föräldrarna iväg på baseball match, New york yankees spelar nämligen! Så ikväll blir det jag som passar kidsen hela kvällen. Första gången faktiskt! Har i alla fall planerat in chokladbulls-bakning och sedan vet jag inte vad vi hittar på. Blir kanske lite finslipning på mammans födelsedagspresent som jag och barnen gjort tillsammans. Inte riktigt klar än nämligen!

Ha en toppen dag/ kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar