måndag 1 augusti 2011

Måndag, 1 Agusti!

Tjenare! Precis kommit hem efter ytterligare ett pass på gymmet! Blev ett cardio-intervall idag och som förväntat så var det hårt! Jag hatar att alla som går på dessa pass har gått på dem i 1000 år, och kan alla steg utantill, då ser man ju bara ännu mer roockie ut, menmen. Är utmanglad i alla fall.. Och nu så ska jag packa med bikini och the driver manual för att lägga mig ute i solen någonstans och plugga. Men innan detta så ska jag köra till Target och shop right. Måste nämligen handla bland annat skor och lås till gymmet, och sedan köper jag nog med lite fika att njuta av ute i solen senare. Ska försöka stanna ute ur huset så mycket som jag kan eftersom att städerskan är här idag, och det känns bara konstigt att springa omkring här inne tillsammans. Så nu mot affärern och sedan ut i den gassande solen! Steker på regält idag måste jag säga!

Ha det finast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar