måndag 10 oktober 2011

11 Oktober!

Tjenatjena alla nattmonster! Nej, men det är värst vad jag alltid lyckas skriva mina inlägg sent på kvällen, ska bättra på mig och försöka göra som Line sa till mig och skriva så att man kan läsa det samma dag istället! Ska förhoppningsvis bli lite bättre i alla fall!

Idag så har jag i alla fall en bra ursäkt för det, har nämligen jobbat hela dagen från 8- 7:30. Nästan en 12 timmars jobb där ja, mhm Var nämligen Columbus-dag här idag så barnen var lediga från skolan, tack Columbus, väldigt trevligt! Stack bland annat iväg och satte i en fjäder i A:s hår, har blivit en "inne-grej" här nu och hon förklarade att alla tjejerna i hennes klass hade en. Jooodå, jag kommer nog ihåg hur det gick till! haha. Efter detta stack vi och bowlade tillsammans vilket var en jäkla kaos, maskinen var sönder så då barnen slungat iväg klotet så kom metalgrejjen ner hela tiden vilket gjorde så att klotet krashade in i detta och sedan kom rullande tillbaka igen Efter att det hade hänt en 4 gånger eller ngt så fortstod jag att detta kan inte vara rätt, heh. Käkade i alla fall pizza efter det äventyret och sedan blev det Target. Skulle köpa en kartong till killens art-project nämligen! Stack hem åt och slog oss ner i värmen ute på altanen för att fixa med killens projekt! Blev ett spelbräde! :) Grillade sedan lite kyckling och hade kycklingtacos och sedan så satt vi och läste ett tag även detta ute. Hämtade mamman på stationen och sedan äntligen var jag off för dagen!

Och kvällen har bjudit på några längder i poolen tillsammans med Line! Så skönt att koppla av efter en lång dag!

Nej, nu säger jag godnatt innan jag slocknar totalt!

Ha det finast! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar