söndag 16 oktober 2011

Söndag

Heeej! Söndagkväll och nu så har ännu en vecka rullat förbi, snabbt går det minsann!

Dagen har nog varit den slappaste sedan jag kom hit tror jag, med något undantag kanske. Vaknade nämligen vid 12 och hängde efter detta hemma till klockan slog 6. Skönt, men jag tycker att man nästan bara blir tröttare av att hänga hemma och " vila upp sig". Vid 6 så tog jag i alla fall bilen och hämtade upp Jenny i norra Westfield, fick bland annat se hennes nygjorda tatuering som hon gjort på Nyc-ink i helgen! Åt också middag på Paneras där det blev deras goda tomatsoppa i en brödskål, klockren! Droppade sedan av henne och drog och mötte upp Gesa, blev en variant av varmchoklad på Rock and Joes, älskar stämningen på det stället verkligen! Men en väldigt lugn och trevlig söndag i alla fall! :)

Kan också berätta för er att de har sjuka tuggummismaker här i staterna. På ShopRite kan du bland annat hitta tuggummi med "våffla med jordgubbsmak", med "glass med choklad och mintsmak" och ja, du kan till och med hitta tuggummi med smak av äppelkaka. Bara i USA, bara i USA säger jag bara.

Föresten så spelade jag och Line in en video igår när vi körde hem från Menlo mall. Blir en liten rolig tvist där i slutet så ni bör spana in denna på hennes blogg, här!

Nu ska jag nog avrunda och och välkomna en ny vecka. Och denna vecka så ska jag både spara pengar och träna en himla massa har jag bestämt mig för!

Ha det fint, puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar