torsdag 6 oktober 2011

Torsdagskväll!

Tjo! Torsdagkväll här nu och idag så jobbade jag ända till kl 9:30 då barnen gick och la sig! Idag var det faktiskt inte alls så farligt att jobba sent för barnen hade endast en aktivitet inbokad, lego på biblioteket, vilket faktiskt är en " relaxing day" efter amerikanernas normer!

Kom i alla fall hem efter skolan och smakade på maten som jag lagat, blev kalvkött marinerat i honung, kryddor och i lite seafood sås faktiskt, blev så gott! Till det hade vi potatis i folie tillsammans med smör och kryddor. Och med lite äppelpaj till efterrätt så kände jag mig ganska så nöjd faktiskt! Gjorde sedan läxan och stack till biblan där det var lego och läsning för barnen som gällde! Och efter detta så hyrde vi en film som vi i alla fall han kolla lite på innan det var läggdags!

Nej, tror att jag avrundar här faktiskt! Börjar alltid skriva här alldeles för sent, måste sluta med det. Imorron är det fredag, wohoo! :D



De fina Niagarafallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar