torsdag 20 oktober 2011

Torsdag

Blir ett sent kvällsinlägg även idag, eller tja, ett tidigt morgoninlägg för er då! Torsdagen har sprungit iväg och idag så tror jag inte att jag jobbat mer än 3-4 timmar. Barnen hade nämligen aktiviteter direkt efter skolan så jag hämtade dem inte förrän senare. Blev gymmet imorse, hanging in there! Och sedan hem för ett varmt bad och skype! Sedan hämtade jag tjejen på flickscouterna och sedan killen från en playdae. Och då jag hämtade upp killen hos hans kompis så sade mamman till mig att J riktigt hade skrytit om hur god mat jag lagade hemma, så gulligt! Det värmde att få höra det! :)

Hann sedan typ bara hem för att käka middag och göra läxorna innan mamman kom hem och jag var off för dagen. Tog det lite lungan och sedan så kom Line och hämtade upp mig, hade nämligen bestämt oss för filmkväll ikväll! Så vi drog til ShopRite för de traditionella chips och dippen, ingen riktigt filmkväll utan ju! ( Även om jag inte tror att någon dipp här går upp mot estrellas sour creme & union!) Och sedan så drog vi hem hit och kollade på Number 23! Lite lagom konstig, men den funkade.

Nehe, hörs imorron hörrni! Och då är det fredag, bästa dagen! :)

puss!

2 kommentarer:

  1. Du kanske skall fundera på en matlagarkarriär? Ha de bra och kram. Carina

    SvaraRadera
  2. Hehe! :P Skulle inte vara helt fel! :) Ha det fint!! Kram!

    SvaraRadera