lördag 29 oktober 2011

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Herregud, vaknade idag, kollade ut och ser att hela marken & alla träder har blivit vita! Faller också kraftiga snöflingor ner på marken just ju! SNÖ, på halloween!? Jag är inte helt 100 men jag är nästan säker på att Älmhult minsann inte har fått någon snö än, och det är ändå Sverige! Nehe, tycker det känns riktigt konstigt att se gröna träd med snö på dem, det stämmer ju inte riktigt in. Och för inte mindre än 3-4 dagar sedan så hade vi runt 20 grader här! Men, jag kan faktiskt inte motstå att säga att det är lite mysigt ändå, när man sitter inne och kurar ner sig i sängen i alla fall. Något inte lika mysigt är dock att den varmaste jackan jag har just nu är min skinnjacka, men den får la funka.


Annars så ska vi ju ha halloweenfest här ikväll, barnen ska ha inte mer än 40 vänner över! Och så har vi hyrt några killar som ska sätta upp karaoke i vardagsrummet, det här kommer bli intensivt! haha, men ska också bli lite skojj! :)

Ha en skön lördag!

Utanför fönstret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar