lördag 22 oktober 2011

All the art of living lies in a fine mingling of letting go and holding on.

Har fortfarande inte påbörjat lördagen på riktigt utan ligger fortfarande i sängen och skriver på uppsatsen " the ship of Vasa" och lyssnar på go musik. Idag är det riktigt kallt här på rummet så för att inte frysa ihjäl så har jag både långbyxor, strumpor och tjocktröja. Höstvädret har kanske verkligen börjat smyga sig på nu? 14 grader ute säger termometern så ja, det verkar nästan så .

Annars så var gårdagen trevlans. Line fungerade verkligen som taxi-Tallberg igår och hämtade upp både mig och Jenny! Stack sedan till Panera där vi hängde ett bra tag och satt och snackade. Stack sedan och mötte upp Ida och Carmela och drog till AMC bion längst Route 22 för premiären av Paranormal activity 3! Och jäklar, mycket folk på plats, check. Men vi trängde oss fram och lyckades haffa några biljetter från en automat så vi slapp långa kön. Och bion sen då, värre en ettan tycker jag definitiv! Vet inte om detta är för att jag såg den på bio vilket kanske förhöjer upplevelsen lite, men nej, den var nog faktiskt värre. Så gå och se den ni som vågar, lätt värt de tycker jag!

Och av dagen som är kvar så ska jag skriva klart min fina berättelse och sedan möta upp Gesa, får la se vad som händer sedan.

Och idag är det föresten endast två månader innan familjen kommer hit, härligt! :D Ha en fin helg hemma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar