måndag 17 oktober 2011

Måndag!

Måndag morgon och här sitter jag och käkar no fat- yogurt med banan och flingor efter ett pass på gymmet med Line! Körde faktisk på ganska så hårt idag vilket verkligen behövdes. Kosten jag har här är inte alltid nådig om man säger så.
Sitter också och njuter av att jag just nu inte har något att göra till klockan 3, ingen tvätt och inget körkort att plugga på, jag hatar ärligt talat att alltid ha i bakhuvudet att " nu kunde du minsann pluggat istället" Då kan man inte alltid njuta fullt ut av hitta på något skoj tack vare att man ju egentligen borde göra något annat, så nej, riktigt skönt att ha det avklarat!

Har föresten haft två felringningar till mig imorse och det är banne mig inte första gången det händer här. Är ärligt talat ganska så många som har ringt/ sms:at och lämnat meddelanden till mig som nog verkligen inte var menade till Johanna, 19 bast, au pair. Neej, har fått på andra språk och så har jag fått inte mer än 4 meddelanden från en mamma som ringer till sin son, Patric.
- Hiiiiii Patric, i'm coming over, your dad is bla.bla. Borde hon inte ha fattat vid det här laget att han inte har fått dessa röstmeddelanden? Uppenbarligen inte.

Nej, nu så ska jag fortsätta att chilla här på rummet utan några måsten, skönt det!

So long






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar