onsdag 19 oktober 2011

Onsdag

Sitter här och avnjuter ett fat gröt och ett glas kall oboy efter en 35-minutare på löpbandet. Nästan så att jag vill ut och "springa på riktigt" nu, testa benen och konditionen och se om jag gjort några framsteg. Tycker att det är svårt att bedöma hur långt man verkligen springer när man springer på löpband, för även om det står i hörnet, ( i amerikanska miles då visserligen) så är det inte samma som att springa ute i ett spår med backar osv. Till våren ska jag nog ut och testa en runda i någon park här, kan ju bli ett litet delmål med träningen! :)

Annars idag så tror jag att jag slutar lite tidigare idag, ca 6-tiden, eftersom att det är ytterligare en judisk högtid idag. Hur många kan de ha ärligt talat? Jag önskar att kristendomen också hade så många, ju fler, ju mer ledighet ju! ;) Så familjen ska iväg och äta middag någonstans. Och själv så tror jag att jag firar denna högtid med en varm choklad på Rock and joes, lutar mot detta i alla fall! Ska nog ta med kameran med så ni får se hur det ser ut där inne! Men av namnet så kan ni ju utläsa att det är lite av ett hyllning till rock-ställe så de spelar gamla klassiker och har lite instrument uppe på väggarna. Och riktigt goda pajer och varm choklad har de också!

Nej, nu ska jag kolla lite tv innan det blir skype med familjen hemma i Näs! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar