tisdag 11 oktober 2011

Tisdag!

Hola amigos! Nu äntligen så har jag fått en ynka liten paus efter träning, matshopping, städning och tvättning. Är slut redan nu, vilket inte bådar så bra då jag ska jobba från 3 till läggdags idag. Men det är bara till att bita ihop och göra det. Längtar redan till helgen dock, börjar bli den steriotypen som bara lever för 2 dagar i veckan känner jag, haha. Men denna veckan så ja, banne mig!

Yes, men hemkommen från gymmet och mathandling för en två timmar sedan. Line och jag körde på imorse som vanligt även om inte alla krafter fanns där. Körde först löpbandet och sedan underkroppen. Skönt och mer skonsamt för kroppen att dela upp träningen lite! Plockade sedan i ordning i köket, la in 2 tvättar och nu så sitter jag här och äter toast och en bagel. Man blir ju så sjukt mycket hungrigare efter träning, sjukt vad det känns! Och nu så tänkte jag köra lite körkortsteori innan skypedate med familjen!

Hörs senare! Har försökt att ladda upp en video från i söndags (med den underbara utsikten) men det verkar som att filen är för stor för att laddas upp på bloggen, jäkla osis! Men jag ska försöka lite till!

puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar