fredag 21 oktober 2011

Fredag!

Tjena alla glada! Fredag idag, hur skönt? Jag älskar det! Det blir ju inte mycket bättre än när man har hela helgen framför sig faktiskt!

Sitter här med datorn i knät och skriver lite på en uppsatts, väldigt liten ska dock tilläggas, som ska vara klar tills på söndag. Då börjar nämligen skolan för min del, nämligen Washington DC kursen! Ska faktiskt bli roligt tycker jag. Och så får jag ju chansen att plugga lite också! :D Nej, för tusan, men det ska bli intressant och skojj med lite nytt i alla fall!

Uppgiften som vi fick utskickad för några dagar sedan går i alla fall ut på att först skriva om något intressant monument, plats i vårt hemland som man bara måste se! OFunderade först på Visby ringmur men eftersom att jag aldrig besökt den så kändes det lite si och så att säga att man måste besöka det när man är i Sverige! Särskilt om de frågar typ, vad tycker du själv? Så jag tog min pappas råd och tog Vasamuseet istället. Har ju en riktigt häftig bakgrund och där har jag ju varit! Så om besöksstatistiken till museet stiger efter detta så är det mycket troligt att det är jag som är den skyldiga. Och stiger den tyska besöksstatistiken till museet så är det till 100% min förtjänst! Eftersom att det är en au pair kurs jag ska till och eftersom att ca 95% av alla au pairer här är tyskar så kan ni nog räkna ut resten! ;)

Ikväll blir det jobb fram till 7-8 och sedan middag på Paneras! Längtar redan efter den goda maten! Efter detta beger vi oss sedan till Bion på Route 22 där Paranormal activity 3 väntar. Och vad som händer efter detta står ännu oskrivet.... :S

Puss och hej så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar