tisdag 25 oktober 2011

4-stjärnors middag!

Godkväll alla goa glada! Här är det tisdagskväll redan och jag har väl varit ledig nu i en timme, jobbade senare idag eftersom att mamman skulle ikväll på firmafest nu ikväll, hade varit ca 5000 pers där, inte lite inte!
Men det var faktiskt inte så mycket barnpassning ikväll utan mer barnskjutsning, blir ju så när de har en massa aktiviteter hit och dit. Tur att det är kul att köra bil här då ju! :)

Dagen har i alla fall i vanlig ordning bestått av tränig på morgonen. Löpning, crosstrainern och lite styrkeövningar, det satt fint det. Åt sedan en lite spännande frukost, nämligen gröt med flingor på! Var så trött på att bara äta gröt så det fick bli ett litet experiment, men ja. Det funkade faktiskt! Konstigt nog. Ingredienserna:

-Havregryn
- mjölk
- frosted flakes french toast.

En trevlig kombination! Blev sedan lite fix med tvätten innan jag hämtade barnen + kompis efter skolan. Blev sedan mat och aktiviteter och här sitter jag nu och dreglar över programmet 4 stjärnors middag! Vilket bra program, lite som halv åtta hos mig med en liten tvist. Och det finns ju typ 30 avsnitt som jag har missat, så nu har jag att göra ett tag framöver kan jag ju säga!

Ha det så fint så hörs vi imorron!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar