lördag 15 oktober 2011

Miljoner mil och vägar

Hejhej! Redan lördagskväll och här sitter jag och trycker i mig alldeles för mycket lördagsgodis, inte bra, men är det lördag så är det!

Gårdagen slutade bra med middag med Line på Five guys, Lines vän hade rekommenderat det stället och sagt att de hade riktigt goda burgare, och de hade dem minsann! De hade även friterat sina pommes i jordnötsolja, gott var det! :)
Och efter detta så stack jag hem till Gesas fina hus där vi hade filmkväll i hennes källare! Blev en Rockstar, glass, choklad och Hannibal! Skitmys, men fy tusan för filmen. Hade lite svårt att äta fredagsgodiset samtidigt som jag kollade på filmen kan jag ju säga, uuussschh.

Och idag så blev det en välförtjänt sovmorgon innan Line hämtade upp mig vid 11-tiden. Vi skulle nämligen till ett shoppingmall idag, Menlo Park! Så vi tog parkwayen dit och var där en 15 minuter senare! Och jäklar vad vi shoppade, där rök den lönen. Nej, men vi gick och kollade i många fina affärer. Och jag köpte faktiskt lite, tex en snygg tjock-tröja på forever 21, ( Jag och Line vet nu också varför affären heter just så, det ni! ;) En halsduk, mjukisbyxor och en necesär. Och efter denna utmattande shoppingtur så passade vi på att äta på The cheeseake factory, som jag länge velat pröva på! Och jäklar, vilket ställe det var! Kändes som att vi satt i ett palats i monaco eller ngt, var riktigt snoffsigt! Och riktigt gott var det med ,tror de hade en 40-50 olika cheesecakes att välja mellan, plus en massa mat då men vi bestämde oss för att endast testa cheesecake, och det räckte minsann! Tog en av alla chokladcheeseakes och det var sjukt gott såklart. Efter detta så stack vi hem till Westfield för mexikanskt på Qdaba! Chicken burrito in my heart! Drog sedan till ShopRite för lite gottis och sedan hoppade jag av hemma hos mig och nu sitter jag här med magont efter en lyckad dag!

Och nu så tror jag att jag ska kolla på någon bra film och bara njuta av att det är lördag och helg. Blir nog inte Hannibal 2 dock, tror det får räcka med 1:an för min del.

Ha en fortsatt skön helg hörrni!
pusssss



Lördagsgodis! Ser ni " swedish fish" påsen? Blev skitstolt innan jag upptäckte att det inte alls är från Sverige utan från Canada, varav namnet eller? huhh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar