fredag 28 oktober 2011

fredagfredagfredag, kulkulkul!

Äntligen fredag, så himla skönt! Vad ska ni hemma hitta på denna fredag/ helg? :)
Själv så sitter jag faktiskt och lyssnar på svensk radio! :D Så lyssnar ni på förfest med Jesse och Sven, Mix megapol 105,8 så lyssnar på vi just nu på samma! :D Har saknat mix megapol faktiskt, vi lyssnar alltid på det, eller på Gold, 102,6, hemma! :)

Känner mig också ganska så mör efter ett träningspass, ett varmt skumbad samt frulle! Puhh, men känner mig också stolt och glad för att jag har tränat varenda dag denna vecka! Och i helgen så tänker jag banne mig ta det lite lugnt och låta kroppen vila lite, så inga jobbiga pass i helgen! Gymmet vårt är förövrigt fullt utsmyckat med halloween dekorationer, skelett, pumpor, frankenstein, you name it! Line och jag brukar också alltid skratta åt en skelett-plansch , som visserligen inte alls har med halloween att göra, som hänger på gymmet. Det är en sådan plansch som säger till en att dricka mycket mjölk, för det innehåller mycket kalcium, och så håller skelettet i ett glas chokladmjölk, haha! USA..

Nehä, back to svensk radio, vad härligt det känns att lyssna på svenska röster/ reklam igen! :D







2 kommentarer:

  1. just nu slappning framför Tv'n med fika , te och blåbärsmazarin, inte alls dumt. blir dock glassugen när man läser din blog. Om du startar sälja glass i Älmhult blir jag en trogen kund. kram Carina

    SvaraRadera
  2. Låter ju som riktigt fredagsmys Carina! :D Haha, ja jag lova att ge dig bra med rabatt då! ;)

    kram!

    SvaraRadera