onsdag 26 oktober 2011

Video killed the radio star

Hejhejhej! Sitter här och är nostalgisk samtidigt som jag lyssnar på video killed the radio star, härlig åttiotals anda där ja!

Har också precis käkat frulle, men idag så var jag inte alls sugen på gröt så det fick bli en biffmacka och lite äggröra. Har också duschat så nu ligger jag här och njuter av " efter man har tränat, duschat och käkat- känslan" Älskar känslan! Jag och Line var nämligen på the YMCA även idag och brände lite kalorier! Vi brukar alltid köra till ett visst antal kalorier, idag till 200 på crosstrainern tex, och sedan så är vi helt döda. Tycker både att det är lite häftigt att hur kalorierna bara försvinner, ju hårdare man kör ju mer bränner man såklart! Men jag tycker fasen att det är lite deprimerande också. Efter en 200 kalorier är jag själv jäkligt trött och svettig, och så kommer man hem och ser att EN brownie innehåller 250 kalorier. Då är man ju redan körd liksom...

Har också redan fixat tvätten och barnens sängar så nu är jag verkligen ledig till 3, riktigt skönt. Blir bland annat lite läsning, började nyss på boken En dag, verkar bra! Och sedan skype med familjen!

Ha det gött så hörs vi!



Två höstbilder från bilen igår! :)

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna!
    Video killed the radio star..... Man blir nostalgisk. Det är en gammal The Buggels låt.
    Jag har den i jukeboxen. Lite värdelöst vetande.... Detta var den låt som spelades allra först på MTV när den kanalen startades.
    Ha de'
    Jan

    SvaraRadera
  2. Tjenare Jan! :)) Ah, coolt! Jag vet att vi diskuterade det i skolan någon gång för väldigt länge sedan! :P

    Ha det så jättebra! kram!

    SvaraRadera