fredag 7 oktober 2011

Freeeeeeeeeedag! :D

Heej! Hoppas allt är finfint hemma! Själv så sitter jag här och lyssnar lite på musik efter ett träningspass, själv denna gången dock. Körde på rätt så hårt idag vilket resulterade i att jag blev så grymt hungrig, så har precis tryckt i mig lite chicken-nudles med jordnötssås sen i tisdags.Bästa känslan efter man har tränat, duschat och käkat! Tyckte det var många som körde hårt där idag, man kunde nästan känna lukten av de alla brända kalorierna där inne!

Annars då, blir en vanlig jobbfredag med en himla massa skjutsade hit och dit. Är man au pair eller taxi-chaufför kan man ju då undra ibland. ;) Och sedan ikväll när jag äntligen tar helg så vet jag inte vad som händer faktiskt. Får se får se!

Hejdå, Goodbye, Adios, Auf Wiedersehen! Måste ju i alla fall vara lite internationell här på bloggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar