tisdag 11 oktober 2011

Video a la New York!

Yes, jag lyckades äntligen att lägga upp en video här från taket i söndags! Var ju slående vackert så ville självklart visa er också! Fick dock bli en av de lite sämre versionerna eftersom att den bästa videon, där jag även filmar över vattnet och New Jersey, var alldeles för stor tyvärr, så denna får duga! En sak som jag gjorde på alla filmerna var dock att jag höll för mikrofonen på kameran då jag zoomade, fett skillat. Men ja, man behöver faktiskt inget ljud i denna filmen!





Och grattis till Sverige föresten som slog Holland i fotbollen med 3-2! Woho, va duktiga de är! Synd att jag missade matchen dock för jag kan tänka mig att den var riktigt bra! Men jag fick nöja mig med sms från familjen om ställningen, det funkade det också!
Nähe, nu ska jag avrunda och dejta kudden ett tag. Jobbat ända till barnens läggdags, vid 10-tiden, så nu ska det bli skönt med lite sömn!

So long!

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna
    Idag har jag visat din mor hur man lägger in kommentarer. Hoppas det funkar.....
    Ha de'. Jan

    SvaraRadera
  2. Hejsan Janne! :D Va bra!! Hoppas att det funkar nu då! :D

    Hoppas allt är finfint!
    kram!

    SvaraRadera